Archív článkov

Ľahko sa hovorí o tom, že Rómovia si môžu za svoju situáciu sami, že majú chcieť robiť, že sa iba priživujú. Už ste sa ale niekedy skúsili zamestnať ako Róm? Alebo zamestnať Róma? Môžete byť akokoľvek pracovitý, zodpovedný a čestný, farba pleti a pôvod vás jednoducho degradujú.

Priznám sa, že Rómov zamestnávam rád a robím tak natruc väčšine spoločnosti. Vždy ma...

Sloboda informácií je nepriateľom číslo jedna všetkých diktatúr na svete. Pôvodne sa jej vlády bránili monopolom štátnych médií, pálením kníh, pamfletov a novín či sledovaním a trestným stíhaním žurnalistov. Dnes – v ére internetu – sa boj s pravdou stáva čoraz náročnejším a sofistikovanejším.

Pre nás takmer nepredstaviteľné, ale vo svete predsa len možné....

„Som rád, že sme sa zbavili prednovembrového režimu,
ale niekedy sa mi zdá, že tie reklamné táraniny,
ktoré sa na nás valia zo všetkých strán,
mi lezú na nervy snáď ešte viac ako kedysi tie komunistické,“
profesor imunológie Václav Hořejší, blog.aktualne.cz

Reklama sa čoraz viac začína podobať na akúsi novodobú formu terorizmu. Nemožno pred ňou...

S Martinom Kováčom z firmy Etarget sa zhováral Michal Feik

V čom spočíva myšlienka kontextovej reklamy?

– Reklama by mala byť čo najbližšie k téme článku, ktorý internetový surfer práve číta, prípadne k záujmom čitateľa. Tak zabezpečíme, že inzerent osloví ľudí, ktorí majú záujem o jeho služby, a neobťažuje tých, ktorí záujem nemajú.
...

S Milošom Harmincom, zakladateľom a riaditeľom web2media sa zhováral Michal Feik

Sieť web2media vznikla okrem iného aj s cieľom získať viac prostriedkov na reklamu pre menšie weby. Podarilo sa to?

– Áno, prostredníctvom webu už prinášame pravidelné kampane, od začiatku ich uz bolo vyše sedemdesiat. Rozpočty na jednotlivé kampane do siete sa...

Zatiaľ čo sa v posledných týždňoch v súvislosti s bankami diskutuje najmä o výraznom prepade ich ziskov, oveľa závažnejšia informácia zostala akoby nepovšimnutá. Banky výrazne znižujú novoposkytnuté úvery. A to má na rozdiel od palcových titulkov novín o „dni, ktorý zlomil banky“, výrazne iný vplyv na ekonomiku.

Ak nepodľahneme klasicky zveličujúcim reakciám médií...

Píšte a komunikujte

ISSN 1336-2984