Archív článkov

Stačí napríklad v reklamnom letáku použiť tie správne lákavé farby a fotografie, alebo v supermarkete vystaviť tovar tým správnym spôsobom a zákazníci sa prestávajú správať racionálne. Respektíve, prestávajú spĺňať model dopytu a ponuky, podľa ktorého si spotrebiteľ vyberá vždy to najlepšie v zmysle toho, čo naozaj potrebuje.
 

...

Tí by však boli prví na rane a nejde len o ľudí, ktorým firmy platia práve minimálnu mzdu. V momente, keby títo ľudia nemali zákonom garantovaní ani minimálny príjem, dostali by sa pod tlak, aby pracovali za menej, než dnes. Ak berieme do úvahy, že nízke mzdy sú z regionálneho hľadiska najmä tam, kde je miera nezamestnanosti vysoká, ľudia by nemali na výber. Lenže...

Píšte a komunikujte

ISSN 1336-2984