Archív článkov

Naše reklamy vyvolávajú v ľuďoch všelijaké pcity. Ja mám pri niektorých z nich často pocit déja vu, čiže pocit kedysi dávno videného. Myslím si však, že sa ani niet čomu čudovať. Veď čo už príde na um nášmu človeku, ktorý vyrástol na heslách reálneho socializmu, keď číta na billboarde nápis ,,Budúcnosť je jasná“? To, že budúcnosť je pomaranč (po anglicky orange), určite nie!...

Naše politické strany i stranícky systém sú podľa mnohých odborníkov typickým produktom prvých rokov transformačného vývoja postsocialistickej spoločnosti. Vyznačujú sa veľkým počtom špecifických charakteristík a nie sú porovnateľné s obdobnými systémami vyspelých demokratických štátov. Aj preto pokusy politológov o vytvorenie klasifikácií alebo typológií politických strán na...

Píšte a komunikujte

ISSN 1336-2984